Geen categorie

Algemene Ledenvergadering, maart 2018

De Algemene Ledenvergadering (ALV) in maart keek terug op 2017. Het meest in het oog springende nieuws was de toename van het aantal leden in 2017. En daarnaast de geringe belangstelling van leden voor de ALV.

Actieve werving heeft in 2017 succes opgeleverd, met twintig nieuwe senioren en acht jeugdleden. Voor een gezonde vereniging blijft het ledental echter nog onder het streefgetal van 400. In 2018 gaat de vereniging opnieuw proberen middels werving meer leden aan te trekken.
Het bestuur is trots op de vrijwilligers die TV Malburgen rijk is. Dankzij hen kunnen onder meer toernooien worden georganiseerd, die voor De Lobby prachtige resultaten opleveren, en daardoor voor de vereniging. Ook is de vereniging blij met de adverteerders en sponsors die grote bijdrage leveren. Naast onder meer Grolsch is dat ook de ING Bank, waarbij Silvia Ekers een belangrijke rol heeft gespeeld.